Zacznijmy od tego co to są fps'y ?
Fps'y z angielskiego oznaczają "Frames Per Second" czyli "Liczba Klatek animacji na Sekundę" Tłumacząc z komputerowego na polski <span>jest to liczba klatek (pełnoekranowych obrazów), którą nasz komputer da radę wyświetlić podczas jednej sekundy. <span>Czyli im więcej fps tym szybciej działa gra. Prawdą jest im więcej tym lepiej ale z umierem. Na zwykłych serwerach najlepszą opcją będzie grać na 100 fps'ach. Na Deathrunach najlepiej jest skakać przy 333.</span></span>
<span><span>Co zrobić aby mieć więcej fps'ów?</span></span>
<span><span>Na początku polecam odpalić naszego Counter-Strik'a, wejść w options > Video i zobaczyć czy mamy zaznaczoną opcje Wait for Vertical sync.</span></span> Jeżeli mamy zaznaczoną to odznaczamy. Po tej operacji powinniśmy mieć kilkanaście/kilkadziesiąt fps'ów więcej.
Kolejnym sposobem są komendy. Komendy wpisujemy w konsolę (~). Teraz napiszę kilka przydatnych komend wraz z wartością ustawienia ich i wyjaśnieniem.
<span style="font-weight:bold;">fps_max 101 - Maksymalna liczba klatek na sekundę.</span>
fps_modem - Ustawia maksymalny framerate
gl_playermip 2 - Po wpisaniu tej komendy obniży nam się jakość modeli w grze.
<span style="font-weight:bold;">gl_round_down 1 - Zmienia wygładzanie tekstur</span>
<span style="font-weight:bold;">cl_weather 0 - Wyłącza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku czy śnieg na kurniku (: ). </span>
<span style="font-weight:bold;">max_shells 0 - Nie wylatują nam łuski przy strzelaniu. </span>
<span><span style="font-weight:bold;">gl_picmip 2 - Zmienia jakość tekstur. Gra chodzi znacznie plynniej ale nauczyć się grać przy takich koszmarnych teksturach to mordęga.</span></span>
<span><span><span style="font-weight:bold;">max_shells 0 - Ustala maksymalną ilość widocznych łusek.</span></span></span>
<span><span><span><span style="font-weight:bold;">mp_decals 20 - Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach.</span></span></span></span>
cl_shadows 0 - Wyłącza nam cienie. Nie polecam na serwerach z klasami niewidzialnymi.
Jeżeli jeszcze jakieś mi się przypomną będę dodawał.
Dziekuję za uwagę. Życzę dużo fragów ze zwiększonymi fps'ami
Fps'y z angielskiego oznaczają "Frames Per Second" czyli "Liczba Klatek animacji na Sekundę" Tłumacząc z komputerowego na polski <span>jest to liczba klatek (pełnoekranowych obrazów), którą nasz komputer da radę wyświetlić podczas jednej sekundy. <span>Czyli im więcej fps tym szybciej działa gra. Prawdą jest im więcej tym lepiej ale z umierem. Na zwykłych serwerach najlepszą opcją będzie grać na 100 fps'ach. Na Deathrunach najlepiej jest skakać przy 333.</span></span>
<span><span>Co zrobić aby mieć więcej fps'ów?</span></span>
<span><span>Na początku polecam odpalić naszego Counter-Strik'a, wejść w options > Video i zobaczyć czy mamy zaznaczoną opcje Wait for Vertical sync.</span></span> Jeżeli mamy zaznaczoną to odznaczamy. Po tej operacji powinniśmy mieć kilkanaście/kilkadziesiąt fps'ów więcej.
Kolejnym sposobem są komendy. Komendy wpisujemy w konsolę (~). Teraz napiszę kilka przydatnych komend wraz z wartością ustawienia ich i wyjaśnieniem.
<span style="font-weight:bold;">fps_max 101 - Maksymalna liczba klatek na sekundę.</span>
fps_modem - Ustawia maksymalny framerate
gl_playermip 2 - Po wpisaniu tej komendy obniży nam się jakość modeli w grze.
<span style="font-weight:bold;">gl_round_down 1 - Zmienia wygładzanie tekstur</span>
<span style="font-weight:bold;">cl_weather 0 - Wyłącza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku czy śnieg na kurniku (: ). </span>
<span style="font-weight:bold;">max_shells 0 - Nie wylatują nam łuski przy strzelaniu. </span>
<span><span style="font-weight:bold;">gl_picmip 2 - Zmienia jakość tekstur. Gra chodzi znacznie plynniej ale nauczyć się grać przy takich koszmarnych teksturach to mordęga.</span></span>
<span><span><span style="font-weight:bold;">max_shells 0 - Ustala maksymalną ilość widocznych łusek.</span></span></span>
<span><span><span><span style="font-weight:bold;">mp_decals 20 - Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach.</span></span></span></span>
cl_shadows 0 - Wyłącza nam cienie. Nie polecam na serwerach z klasami niewidzialnymi.
Jeżeli jeszcze jakieś mi się przypomną będę dodawał.
Dziekuję za uwagę. Życzę dużo fragów ze zwiększonymi fps'ami

<p style="text-align:center;">[Obrazek: vfccq1.png]