Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin forum
#1
Exclamation 
Regulamin forum:
§1. Zasady ogólne:
  • Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu.
  • Za złamanie dowolnego punktu regulaminu zostaniesz ukarany warnem (10 warnów = ban na forum).
  • W przypadku, gdy poprzednie konto jest zbanowane użytkownik który założy kolejne konto otrzyma na nie 50% warnów z poprzedniego konta. Wyjątkiem są osoby które działały na szkodę sieci lub używały cheatów(wtedy każde konto zostaje zbanowane).
  • Na forum można posiadać tylko 1 konto. Każde następne założone konto będzie natychmiastowo banowane, a użytkownik karany warnem.
§2. Posty i tematy:
  • Przed napisaniem posta należy przeczytać regulamin danego działu.
  • Zanim poruszysz swój problem skorzystaj z wyszukiwarki by nie zaśmiecać forum.
  • Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na forum!

  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
  • Moderator prowokowany przez drugiego użytkownika wiadomościami typu "to dawaj warna/bana" ma prawo dać bana/warna takiej osobie.
  • Zakaz pisania post pod postem, nawet w przypadku, gdy chcemy odświeżyć/podbić temat.
  • Podania, skargi, odwołania do bana, SS'y, zgłoszenia wstawiamy wg. obowiązujących wzorów.
  • System raportowania postów nie służy do kontaktu z moderatorem, tylko do zgłoszenia postu naruszającego regulamin forum.
  • Staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego, jeśli jesteś dyslektykiem, masz dysgrafie, itd. możesz skorzystać z programów typu Microsoft Word, FireFox lub Google Toolbar i wiele innych.
  • Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika, artykułu, newsa) musisz podać źródło.
  • Nie wznawiaj tematów - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat został skopiowany z innej strony bez podania źródła, łamie regulamin itp.).
  • Nie klnij, nie obrażaj innych, nie wyzywaj oraz nie krzycz (nie pisz z włączonym Caps Lock'iem.)
  • Zakaz offtopu (OT) oraz spamowania.
  • Zakaz nadużywania emotikonów.
  • Zakaz umieszczania na forum wirusów, erotyki, pornografii oraz rzeczy rasistowskich.
  • Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść --- wyjątkiem są sytuacje gdzie poinformujesz o tym osoby czytające twój temat prosząc o pomoc).
  • Zakaz umieszczania na forum wszelkich instalek Counter Strike 1.6
  • Zakaz wrzucania reflinków (czyli takich linków , z których można czerpać korzyść w rożnych internetowych grach --- wyjątkiem są sytuacje gdzie poinformujesz o tym osoby czytające twój temat prosząc o pomoc).
  • Cytowanie wypowiedzi innych użytkowników bez dodania swojej opinii będzie karane warnem(dot. to tematów odnoszących się do rekrutacji, np. na administratora serwera).
§3. Sygnatura Avatar:
  • Avatar nie może przekraczać 200kb (204800 bajtów) oraz rozmiarów 176x220.
  • Sygnatura nie może przekraczać 350kb (358400 bajtów) oraz rozmiarów 400x200.

    Avatar, sygnatura oraz nick, nie mogą zawierać treści nie zgodnych z prawem polskim, w tym:

  • Treści pornograficznych;
  • Treści rasistowskich;
  • Treści brutalnych;
  • Treści obraźliwych;
  • Treści propagujących przyjmowanie używek w jakiejkolwiek formie
  • Treści wulgarnych;
  • Treści odrażających
  • Avatar/sygnatura nie może sugerować przynależności do wyższej rangi na forum.
  • W podpisie mogą znajdować się maksymalnie 4 grafiki.
  • Kategoryczny zakaz wstawiania filmików w podpisach.
  • Treść podpisu nie może zawierać treści obrażających innych użytkowników czy też poglądów religijnych.
  • W podpisie nie można stosować czcionki o rozmiarze większym niż 20.
  • Łączny tekst podpisu nie może przekraczać 150 znaków.
§4. Pozostałe:
  • Obsługa forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin bez podania uzasadnienia.
  • Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
  • Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem.
  • Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
  • Administracja forum nie ma obowiązku kasowania konta "na życzenie".
  • Decyzja administratora jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
  • Konto należy tylko i wyłącznie do Ciebie, nie odpowiada za nie administracja forum Cs-Kurnik. Sam jesteś odpowiedzialny za swoje zachowanie i pisane treści.
  • Zakładając konto jesteś świadom iż nie masz możliwości usunięcia go, tj. nie usuwamy założonych kont. Istnieje możliwość dezaktywacji konta.
  • Zabrania się przyznawania większej ilości ujemnych punktów reputacji jednemu użytkownikowi.
  • Zabawa reputacją wynagradzana będzie w postaci warna/warnów, w zależności od tego w jakiej skali były nabijane "+"
  • Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie rozstrzyga administracja według własnego uznania.
  • Niniejszy regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości