Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wydanie Gazetki #1
#1
                             [Obrazek: cs-kurnik_final.png]

 

Na początek chciałbym wam przedstawić pierwsze wydanie naszej gazetki forum zobaczycie co będzie ona przedstawiała i będzie ona wydawana co 7dni. Na początek chciałbym abyście pisali w komentarzach co podoba wam się w tej gazetce, oceny lub coś podobnego. Temat będzie zamykany co 48/H. Więc miłego czytania i czas ruszać z tym!.

 

                                                                                               Ogłoszenia:


~ Zapraszam do oddawania swoich głosów w sprawie ankiety dotyczącej serwera Only Awp nasz administrator, opiekun forum/serwera wzięli się do działania nad dodaniem 0dmg z kosy, aby gracz który został sam przeciwko większej ilości wrogów nie został "rashowany" z kosy i zabijany życzmy powodzenia aby to się udało. 
LINK: 
http://cs-kurnik.pl/topic/1788-ankieta-n...wania-kos/

~ Został dodany nowy dział i nowa ranga "Redaktor"


~ Zapraszamy do reklamowania/rozgłaszania naszej sieci!.


 

                       AWANSE/DEGRADACJE:

~
Opiekun Serwera : Bez zmian

~
 Admin Serwera :  
Bez zmian


~
 Moderator : Bez zmian


~
 Girl : Bez zmian 


~
 Redaktor <b>: Łowca</b>

<b>~</b> Grafik :Bez zmian


~
 VIP : Bez zmian


~
 UB Team : Bez zmian


 

                                                                                                  
Wydarzenia:


 

Rosyjskie rakiety przy granicy z Polską:
Litwa i Estonia są zaniepokojone rozmieszczeniem przez Rosję rakiet balistycznych Iskander-M w obwodzie kaliningradzkim; ustępujący estoński prezydent Toomas Hendrik Ilves nazwał to eskalacją napięć, a szef MSZ Litwy Linas Linkeviczius - pogwałceniem traktatów.– Rozmieszczenie (rakiet) nie tylko prowadzi do wzrostu napięć w regionie, ale może też być pogwałceniem międzynarodowych traktatów, które ograniczają dyslokację rakiet balistycznych o zasięgu ponad 500 km – powiedział Linkeviczius podczas konferencji prasowej.Dodał też, że kwestia rozmieszczenia Iskanderów w Kaliningradzie będzie zapewne przedmiotem dyskusji podczas spotkania NATO-Rosja. – Wykorzystamy wszystkie dostępne kanały nie tylko po to, by podnieść tę kwestię, ale również by domagać się respektowania międzynarodowych porozumień – podkreślił szef litewskiej dyplomacji.

 
                                                                                                      Ćwiczenia:

Dzisiaj podam wam 7 najlepszych sposobów  ćwiczeń na mięśnie brzucha:

1. Ćwiczenia na kaloryfer: pająk


<p style="font-size:12px;font-family:helvl;color:rgb(0,0,0);">Usiądź na podłodze z wyprostowanymi nogami. Wyciągnij obie ręce do góry odchylając tułów nieco do tyłu, nogi unieś 3-4 centymetry nad ziemię. Podciągnij kolana do klatki piersiowej najwyżej jak potrafisz. Jednocześnie opuść ręce i obejmij zgięte kolana rękami. Powróć do początkowej pozycji unosząc ręce do góry i prostując nogi. Pamiętaj, aby podczas całego ćwiczenia nie dotykać stopami podłoża ani nie wspierać się na rękach. Zrób 25 powtórzeń.


2.
 
Ćwiczenia na kaloryfer: sprężyna


<p style="font-size:12px;font-family:helvl;color:rgb(0,0,0);">Połóż się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Nogi podnieś (prostopadle do podłogi). Nie odrywając dłoni od podłoża, unieś biodra do góry razem z nogami (powinny być lekko ugięte). Wykonuj sprężynujący ruch nogami w górę i w dół. Uwaga – nie opuszczaj bioder! Powinny być cały czas lekko uniesione nad ziemię. Zrób 2 serie po 25 powtórzeń.


3.
 
Ćwiczenia na kaloryfer: paczka


<p style="font-size:12px;font-family:helvl;color:rgb(0,0,0);">Usiądź na podłodze, nogi i plecy proste. Oburącz chwyć piłkę (w zależności od twojej sprawności – może to być zwykła piłka do gry, piłka lekarska lub obciążnik) i umieść ją po prawej stronie ciała przy biodrze. Unieś ugięte nogi nad ziemię pod kątem ok. 45 stopni. Skręcając i lekko unosząc tułów, przenoś piłkę raz na jedną, raz na drugą stronę ciała. Nogi powinny być cały czas nad ziemią, plecy proste. Wykonaj 2 serie po 20 powtórzeń na każdą stronę.


4.
 
Ćwiczenia na kaloryfer: V up


<p style="font-size:12px;font-family:helvl;color:rgb(0,0,0);">Połóż się na plecach. Nogi podnieś do kąta ok. 90 stopni, lekko ugnij kolana. Podciągnij kark i tułów do góry wyciągając obie ręce w kierunku stóp, a następnie wróć do pozycji leżenia na plecach (nogi trzymaj stale w górze). Staraj unosić ręce jak najwyżej, najlepiej do kostek. Zrób 30 podciągnięć.


5.
 
Ćwiczenia na kaloryfer: crunch


<p style="font-size:12px;font-family:helvl;color:rgb(0,0,0);">W leżeniu na plecach unieś nogi do góry i ugnij kolana pod kątem prostym. Spleć stopy. Dłonie umieść za głową. Podciągaj tułów do góry do momentu uniesienia barków – odcinek lędźwiowy nie powinien odrywać się od ziemi. Pamiętaj, aby przy wykonywaniu tego ćwiczenia nie ciągnąć głowy do przodu za pomocą rąk, ponieważ może to spowodować uraz odcinka szyjnego kręgosłupa. Zrób jedną serię po 45 powtórzeń.


6.
 
Ćwiczenia na kaloryfer: brzuszki z rotacją


<p style="font-size:12px;font-family:helvl;color:rgb(0,0,0);">Połóż się na plecach, nogi ugnij w kolanach. Ręce połóż za głową lub skrzyżuj je na klatce piersiowej. Odrywając barki od podłoża, wykonuj spięcia brzucha ze skrętem tułowia – raz w stronę prawej, raz lewej nogi. Pamiętaj, aby w trakcie ćwiczenia kręgosłup lędźwiowy przylegał do ziemi. Zrób 20 brzuszków.


7. Ćwiczenia na kaloryfer: wspięcia górskie


<p style="font-size:12px;font-family:helvl;color:rgb(0,0,0);">Przyjmij pozycję deski – upewnij się, że plecy są proste, a dłonie znajdują się dokładnie pod barkami. Uginając prawą nogę, podciągnij kolano do klatki piersiowej. To samo zrób z drugą nogą. Wykonuj ruch dokładnie i powoli, aby dobrze poczuć pracę mięśni brzucha. Ćwicz wspięcia przez minutę.


Zapraszam na nasze serwery/ts3 oraz na wypowiadanie się przy gazetkach, newsach oraz wywiadach!. Pozdrawiam 



<div style="margin:0px 5px 0px 0px;font-style:inherit;font-weight:inherit;font-size:inherit;font-family:inherit;"> 
</div>
 

Guest
#2
 
Szczerze mówiąc ta gazetka to naprawdę fajny pomysł Wink Czekam na więcej 

#3
48H /Close

#4
Gdzie kolejna gazetka Sad ?



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości